Onze diensten

Bekatel levert een zéér uitgebreide dienstverlening. Gaat het over begeleiding bij de keuze voor het juiste product, heb je een vraag over een aanrekening of gaat het over een technisch issue? Niets is voor ons vreemd. Je kunt niet alleen in één van onze winkels terecht met je probleem, ook een thuisbezoek door een van onze techniekers is mogelijk. Laat je helpen, kom gerust informeren, daar staat Bekatel voor.

Persoonlijke begeleiding

Bekatel heeft de technologische expertise om  iedereen een oplossing aan te bieden, mensen hebben niet allemaal kennis in huis om een pasklaar antwoord te bieden op de problematiek van de digitale kloof. We proberen onze klanten te begeleiden bij het zoeken naar het product de het best bij hen past. We noemen dit een "Best Fit".  We zijn ervan overtuigd dat we voor iedere klant de juiste producten en oplossingen kunnen voorstellen. Zelfs de kwetsbaarsten onder ons kunnen bij Bekatel terecht en hoeven zich geen zorgen te maken, wij bieden hen de hulp aan voor het verkleinen van de digitale kloof. Iedereen digitaal!

Advies bij de keuze van je abonnement

Het is belangrijk dat je de juiste keuze maakt. Waar hecht ik het meeste belang aan bij de aanschaf van mijn internet? Op welke manier kijk ik best digitale TV?  Welke combinaties zijn er mogelijk? Voor al deze vragen kun je je laten adviseren bij één van onze specialisten. 

Een afspraak maken heeft zijn voordelen

Shoppen op afspraak werd al na de eerste lockdown geïntroduceerd en heeft ondertussen zijn nut bewezen. Je bent als klant natuurlijk niet verplicht, maar uit de afgelopen crisis-periode bleek het concept ‘shoppen op afspraak’ een groot succes te zijn. Voor zowel voor ons als voor u als klant. Waarom? Het is veilig winkelen. Het voordeel is ook dat wij u een meer persoonlijke service kunnen aanbieden aan de klanten in de winkel. Via een eenvoudige integratie op de website zien de klanten rechts onderaan uw scherm een pop-up module waarna ze in enkele klikken een afspraak kunnen maken. Het is een betrouwbaar afsprakensysteem dat reeds succesvol gebruikt wordt. Uiteraard conform met de GDPR-wetgeving. We gaan natuurlijk niemand verplichten, doch heeft het zijn voordelen:

- gebruiksvriendelijk: Klanten kunnen gemakkelijk en snel een afspraak vastleggen.
- Shoppen in een veilige omgeving: aantal klanten in de winkel kan beperkt worden.
- Geen aankoopverplichting: Een afspraak dient enkel voor toegang tot de winkel en/of hulp van een verkoper.
- persoonlijke service: De verkoper heeft voldoende tijd om de klant een optimale service te bieden.
Doen dus!
Service aan huis
Eén van de grote voordelen is dat Bekatel ondersteuning geeft ter plaatse. Onze technici beschikken niet alleen over de vereiste vakkennis, hun ervaring is voor u de garantie voor een betrouwbaar servicesysteem. De Bekatel bestelwagens beschikken voldoende voorraad en materiaal om iedereen onmiddellijk te kunnen helpen. Al onze techniekers volgen op regelmatige basis opleidingen bij Telenet, LG, Loewe, Sony, Sonos, enz... Gezien Bekatel ook specialist is in beeld en geluid en daar eveneens de service aan huis als in eigen werkplaats verzorgt is dit 'the place to be' voor multimedia.
Voor iedere vraag met betrekking tot een interventie van een technieker aan huis, verzoeken wij u om één van onze winkels te contacteren, zij leggen een afspraak vast.
Met onze vakkennis en ervaring willen wij jou vertrouwen winnen!

Meer diensten

Heb je vragen over onze producten of diensten, dient er een aanpassing te gebeuren of heb je technische support nodig? Voor deze en andere diensten kan je terecht bij onze Telenet Centers:

  • Een nieuwe simkaart voor je (nieuwe) smartphone halen
  • De configuratie van je (nieuwe) smartphone
  • Een screenprotector plaatsen op je (nieuwe) smartphone
  • Verzekering voor je smartphone en tablet
  • Een (gratis) wifi booster halen om je draadloze signaal te verbeteren
  • Je oude digibox of digicorder ruilen voor nieuw model met extra functionaliteit
  • Je oude modem inruilen voor nieuw model met een hogere snelheid
  • De overname van een Telenet-abonnement, bijvoorbeeld bij overijden of scheiding
  • Het afhalen van een modem en toestellen voor een doe-het-zelfinstallatie
  • Reparatieservice voor smartphones, tablets, laptops en televisietoestellen
  • Kopen van toestellen op afbetaling
Paginabanner: